SD Worx Online Privacy Statement
31 July 2023
Confidențialitatea dumneavoastră este foarte importantă pentru SD Worx. Prezenta Declarație de confidențialitate online explică modul în care colectăm, utilizăm, prelucrăm și divulgăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal și modul în care vă put
1. Pentru ce servicii se aplică prezenta Declarație de confidențialitate online?
1.1 Domeniu de aplicare
Prezenta Declarație de confidențialitate online este valabilă pentru toate site-urile și portalurile SD Worx care oferă acces la serviciile noastre online și care includ un link către prezenta Declarație de confidențialitate online. În sensul prezentei notificări, „SD Worx” se referă la SD Worx People Solutions NV, Brouwersvliet 2, 2000 Antwerp și la orice altă companie SD Worx ale cărei site-uri web și portaluri fac referire la prezenta Declarație de confidențialitate online.
1.2 Operator de date
Compania SD Worx, a cărei pagină web sau portal îl vizitați, este operatorul dumneavoastră de date și este responsabilă pentru colectarea, utilizarea, partajarea, păstrarea și protejarea datelor dumneavoastră cu caracter personal în conformitate cu standardele noastre privind confidențialitatea, cu prezenta Declarație de confidențialitate online, precum și cu orice legi naționale aplicabile.
SD Worx a desemnat un responsabil cu protecția datelor (DPO). Dacă aveți întrebări despre modul în care SD Worx tratează confidențialitatea și protecția datelor, vă rugăm să-l contactați pe DPO-ul nostru, ale cărui date de contact pot fi găsite în secțiunea „Contact” de mai jos.
1.3 La ce nu se referă prezenta Declarație de confidențialitate online
Prezenta Declarație de confidențialitate online nu se aplică informațiilor dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm în numele angajatorului dumneavoastră ca parte a serviciilor de resurse umane și salarizare SD Worx. Angajatorul dumneavoastră rămâne operatorul de date pentru aceste activități și, prin urmare, angajatorul dumneavoastră vă va oferi o declarație de confidențialitate care se aplică acestor activități. SD Worx a încheiat un Acord separat de prelucrare a datelor cu angajatorul dumneavoastră. Acest acord garantează că vom prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal în siguranță și în conformitate cu legislația în vigoare. Pentru întrebări cu privire la informațiile cu caracter personal pe care angajatorul dumneavoastră ni le furnizează ca parte a serviciilor de resurse umane și salarizare pe care le furnizăm sau cu privire la drepturile dumneavoastră de confidențialitate în calitate de angajat, contactați departamentul de resurse umane al angajatorului.
2. Ce informații colectăm de la dumneavoastră?
2.1 Informațiile pe care ni le furnizați
- informații cu caracter personal când utilizați site-urile noastre web, când completați un formular de contact sau de descărcare, când vă înregistrați pentru un buletin informativ, când vă înscrieți la un eveniment, la un curs de instruire sau la un seminar web sau când corespondați în alt mod cu noi;
- informații de identificare precum numele dumneavoastră și numele dumneavoastră de utilizator;
- informații de contact care ne permit să comunicăm cu dumneavoastră, cum ar fi adresa de e-mail, numărul de telefon;
- informații pe care le folosim pentru a asigura accesul la serviciile noastre online, cum ar fi parola sau alte date de autentificare;
- alt conținut pe care îl generați sau pe care ni-l furnizați în legătură cu contul dumneavoastră (cum ar fi o imagine pe pagina profilului dumneavoastră de utilizator, preferințe de comunicare sau solicitări de asistență).
2.2 Informațiile pe care le colectăm automat
- Informații legate de comportament
Dacă ne furnizați informațiile dumneavoastră cu caracter personal, este posibil să urmărim interacțiunile dumneavoastră cu site-urile web SD Worx, paginile de destinație și e-mailurile. Tehnologia noastră respectă funcția Nu urmări în browsere, astfel încât, dacă nu doriți să fiți monitorizat, puteți activa această funcție în browserul dumneavoastră.
- Module cookie
De asemenea, folosim „module cookie” (fișiere text mici trimise de computerul dumneavoastră de fiecare dată când vizitați site-ul nostru web) pentru a colecta sau a stoca date. Atunci când utilizăm module cookie, folosim module cookie de sesiune (care durează până când închideți browserul) sau module cookie persistente (care durează până când le ștergeți dumneavoastră sau browserul dumneavoastră). De exemplu, folosim module cookie pentru a stoca preferințele dumneavoastră de limbă sau alte setări, astfel încât să nu fie necesar să le configurați de fiecare dată când ne vizitați website-urile, portalurile sau aplicațiile. Unele dintre modulele cookie pe care le folosim sunt asociate, iar alte module cookie nu sunt asociate profilului dumneavoastră (inclusiv informații despre dumneavoastră, cum ar fi adresa dumneavoastră de e-mail). Pentru informații mai detaliate despre modul în care folosim modulele cookie și modul în care puteți dezactiva modulele cookie, vă rugăm să vizitați Declarația privind modulele cookie.
- Informații despre dispozitiv
Colectăm informații despre dispozitivul pe care îl utilizați la accesarea site-urilor, portalurilor și aplicațiilor noastre. Acestea includ informații precum tipul dispozitivului, sistemul de operare, versiunea, etc. Aceste informații ne ajută să oferim cea mai bună asistență în cazul în care apar probleme și acceptă cele mai utilizate browsere și sisteme de operare.
- Informații de securitate
Vom înregistra activitatea utilizatorului pentru a detecta în timp util comportamente neautorizate sau rău-intenționate, cum ar fi conectarea și deconectarea utilizatorului de la evenimente, resetarea parolei sau modificări ale drepturilor de acces.
3. Cum utilizăm aceste informații?
Utilizăm datele dumneavoastră cu caracter personal în diferite scopuri și în funcție de diferite temeiuri legale de prelucrare, inclusiv pentru executarea contractului cu angajatorul dumneavoastră și pentru a vă pune la dispoziție serviciile noastre, pentru a ne respecta obligațiile legale, pentru a ne urma interesele legitime sau pe baza consimțământului dumneavoastră.
În scopul specific pentru care ni le-ați furnizat
Când completați un formular pentru a descărca o carte albă, utilizăm informațiile pentru a vă trimite un e-mail pentru a descărca respectiva carte albă sau, în cazul în care completați un formular de contact, utilizăm informațiile pentru a vă oferi răspunsul la întrebarea dumneavoastră.
Informarea clienților cu privire la alte soluții, evenimente sau sondaje relevante ale SD Worx
Dacă sunteți/deveniți client, este posibil să folosim informațiile dumneavoastră pentru a vă trimite informații despre alte soluții interesante, invitații la evenimente sau sondaje pentru a ne îmbunătăți serviciile.
Puteți alege să vă retrageți oricând de la toate comunicările noastre de marketing sau vă puteți modifica preferințele prin intermediul e-mailurilor pe care vi le trimitem.
Pentru a vă personaliza experiența pe site-urile, portalurile și aplicațiile noastre
Folosim informațiile dumneavoastră cu caracter personal pentru a personaliza site-urile, portalurile și aplicațiile noastre în funcție de utilizarea și preferințele dumneavoastră, pentru a ne asigura că beneficiați de o experiență corespunzătoare.
Pentru a ne îmbunătăți site-urile web, portalurile și aplicațiile
Colectăm date de analiză agregate ale site-urilor, portalurilor și aplicațiilor noastre pentru a ne optimiza continuu platformele digitale. Ne asigurăm că toate datele pe care le colectăm în acest scop sunt anonimizate.
Pentru a efectua analize și studii de piață
De asemenea, utilizăm date agregate pentru a efectua analize precum analiza tendințelor, cercetarea pieței și analize predictive.
Pentru a oferi acces la portalurile și aplicațiile noastre securizate și pentru a menține serviciile noastre online în siguranță și operaționale
Folosim informațiile dumneavoastră cu caracter personal, cum ar fi adresa de e-mail și parola, pentru a vă oferi acces la portalurile și aplicațiile la care aveți dreptul. Luăm măsurile necesare pentru a ne asigura că aceste informații sunt protejate în mod corespunzător și pentru a preveni accesul persoanelor neautorizate la profilul dumneavoastră (de ex., prin autentificare cu doi factori). În plus, utilizăm informațiile din jurnalele noastre de securitate pentru a monitoriza securitatea serviciilor noastre online și pentru a detecta în timp util orice activitate neautorizată sau răuvoitoare.
4. Cum să accesați, să controlați și să ștergeți datele dumneavoastră cu caracter personal?
Respectăm dreptul dumneavoastră de a vă accesa și de a vă rectifica informațiile cu caracter personal și de a solicita ștergerea sau de a solicita restricționarea utilizării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal, conform prevederilor legale aplicabile:
- aveți dreptul de a ști ce informații cu caracter personal prelucrăm;
- ne puteți solicita să vă actualizăm informațiile dacă informațiile dumneavoastră cu caracter personal sunt incomplete sau incorecte;
- puteți solicita ștergerea sau restricționarea utilizării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal;
- vă puteți opune prelucrării informațiilor dumneavoastră cu caracter personal.
Dacă aveți un cont de utilizator, puteți accesa și modifica unele informații de contact și preferințe chiar dumneavoastră, prin intermediul centrului nostru de preferințe sau prin portaluri.
Pentru a accesa, a controla sau a șterge alte tipuri de informații, puteți contacta SD Worx urmând instrucțiunile din secțiunea Contact de mai jos.
5. Pentru cât timp stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Păstrăm informațiile dumneavoastră numai atât timp cât este relevant pentru activitățile noastre comerciale și operaționale sau în alte scopuri esențiale, cum ar fi respectarea obligațiilor noastre legale, soluționarea disputelor și aplicarea politicilor noastre. Acest lucru se aplică și oricărei persoane cu care partajăm informațiile dumneavoastră și care prestează servicii în numele nostru.
Următoarele criterii pot influența perioadele efective de păstrare:
- Cât timp sunt necesare informațiile cu caracter personal pentru furnizarea serviciilor noastre online? Aceasta include menținerea și îmbunătățirea performanțelor produselor noastre, menținerea în siguranță a sistemelor noastre și păstrarea evidențelor de afaceri adecvate.
- Suntem obligați din motive legale, contractuale sau similare să stocăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal? Exemplele pot include legile obligatorii privind păstrarea datelor, ordonanțe guvernamentale pentru păstrarea datelor relevante pentru o investigație sau informații cu caracter personal păstrate în scopul litigiilor.
- V-ați exprimat acordul pentru o perioadă mai lungă de păstrare? În acest caz, vom păstra datele în conformitate cu consimțământul dumneavoastră.
Când nu mai trebuie să păstrăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal, le vom elimina din sistemele noastre sau le vom despersonaliza, astfel încât să nu vă putem identifica.
6. Cu cine partajăm informațiile dumneavoastră cu caracter personal?
Putem divulga informațiile dumneavoastră cu caracter personal altor membri ai grupului SD Worx și terților.
Comunicăm date doar către organizații terțe pe care le implicăm pentru a prelucra informații în numele nostru (procesatori de date) pe baza instrucțiunilor noastre și în conformitate cu legislația aplicabilă și cu prezenta Declarație de confidențialitate online. Când dezvăluim informații cu caracter personal, vom încerca să reducem la minimum cantitatea de informații cu caracter personal pe care le divulgăm la ceea ce este direct relevant și necesar pentru a îndeplini scopul specificat.
Nu vom vinde sau distribui datele dumneavoastră către terți în scopuri de marketing și publicitate, fără consimțământul dumneavoastră.
Putem partaja informații în cazul în care considerăm că acest lucru este necesar în mod rezonabil pentru a respecta o lege, o reglementare sau o solicitare legală:
- către autoritățile de urmărire penală, agențiile guvernamentale sau terțe părți autorizate, ca răspuns la o solicitare verificată sau la un proces legal referitor la o investigație penală sau la o activitate ilegală presupusă sau suspectată sau la orice altă activitate care ne expune pe noi, pe dumneavoastră sau pe orice alt utilizator al nostru cu privire la răspundere juridică;
- către terțe părți implicate într-o procedură legală, dacă ne furnizează o citație, o hotărâre judecătorească sau un temei legal foarte asemănător sau în cazul în care considerăm cu bună credință că partajarea informațiilor este necesară pentru a preveni vătămarea fizică iminentă sau pierderea financiară sau pentru a raporta o activitate ilegală suspectată.
7. Cum protejăm informațiile dumneavoastră?
Ne angajăm să păstrăm datele dumneavoastră în siguranță și am angajat o echipă de specialiști în securitate care monitorizează măsurile de securitate pe care le luăm. Avem un program de securitate a informațiilor și implementăm și actualizăm în permanență măsuri de securitate administrative, tehnice și fizice pentru a contribui la protejarea informațiilor dumneavoastră cu caracter personal împotriva accesului neautorizat, a pierderii, a distrugerii sau a modificării neautorizate. Aici sunt incluse măsuri de protecție precum firewalluri și criptarea datelor, securitate fizică și control al accesului la informații.
Rețineți că trebuie să luați măsuri și pentru a vă proteja informațiile cu caracter personal online. Alegeți o parolă puternică și nu utilizați aceeași parolă pe care o utilizați pe alte site-uri. Nu divulgați nimănui parola dumneavoastră. SD Worx nu vă va solicita niciodată parola printr-un apel telefonic sau printr-un e-mail nesolicitat.
În cazul în care este posibil, nu vă bazați doar pe parola dumneavoastră, ci utilizați mecanismele puternice de autentificare pe care le-am pus la dispoziție. De asemenea, nu uitați să vă deconectați de la site-ul web și să închideți fereastra browserului după ce încheiați activitatea.
7.1 Modificarea prezentei Declarații de confidențialitate online
SD Worx își rezervă dreptul de a actualiza periodic prezenta Declarație de confidențialitate online. Dacă facem modificări, vom publica Declarația de confidențialitate online revizuită pe site-urile noastre și vom actualiza data „Ultimei actualizări” în partea de sus a prezentei declarații.
7.2 Redirecționarea către autoritatea de supraveghere
Aveți dreptul să depuneți o plângere la autoritatea de supraveghere competentă atunci când considerați că nu am respectat legislația privind protecția datelor. Puteți găsi aici datele de contact ale autorității competente de supraveghere a protecției datelor.
Contact
Dacă aveți întrebări sau reclamații cu privire la prezenta Declarație de confidențialitate online sau la acest subiect, îl puteți contacta pe responsabilul nostru cu protecția datelor la
SD Worx People Solutions NV
T.a.v.: Data Protection Officer
Brouwersvliet 2
2000 Antwerpen
België
prin e-mail:
dataprotectionofficer@sdworx.com
Dacă sunteți client și aveți întrebări legate de confidențialitate, puteți contacta persoana de contact din cadrul SD Worx.